Sunt bine!
În leagănul iluziilor
ce s-au răsfrânt adânc, în mine.

Sunt bine!
Când mi-a fost greu
am mai mușcat din mine.
....
Dar nu m-am speriat,
era otrava dorului, dar ea, era din tine.

Sunt bine!
Mai plâng din când în când,
dar niciodată nu renunț
la zâmbetul, ce tu l-ai pus în mine.

Sunt bine!
Fii liniștit oriunde-ai fi, tu ești aici,
in ochi, în gând și-n sufletul din mine
zâmbind-mi tandru prin pustiul cu ruine.

Sunt bine!
Încă aștept ceva, dar nu știu ce,
poate să vii, poate să pleci,
in nebunia mea îmi e totuna,
aș fi la fel
un trup cu doua suflete în mine.

Sunt bine!
Încă mai zbor prin clipe de iubire,
asa rănită
de viața ce îmi pare prea nedreaptă,
dar mă droghez, așa cum știi,
cu litere ce cresc, în rănile din mine.

Sunt bine!
Încă mai cred în fericire,
si-aștept acel moment în care,
tu îmi vei spune că o simți,
curgând prin sângele din tine.

Sunt bine!
Stau goală în lumină,
fără să tremur de teamă, sau rușine,
când îmi dezbrac
tot sufletul, față de tine.

Sunt bine!
Încă mai privesc
spre cerul ce l-ai pus în mine,
iar steaua mea zâmbește,
luminată de iubire.

Sunt bine!
Te rog, ai grijă de tine!.. 


(Ana Soare - Sunt bine)